Vulcan Weekend 2003

Havíem quedat d'hora a les torres Mapfre i, per un cop, vaig ser jo qui va arribar una mica tard, però és que m'havien trucat de la feina i havia estat més de vint minuts al telèfon. De tota manera, no va ser culpa dels meu deu minuts que triguèssim més de vuit hores a arribar a Cullera.

sergibuda

Vam fer el check-in a l'hotel i vam marxar a dinar a un restaurant de la vora, però entre que era tard i que nosaltres erem molts, van trigar moltíssim, així que vam arribar a l'hotel amb l'assemblea començada.

D'aquí i pràcticament sense un moment per respirar (sort que em vaig fotre un cubata durant l'assemblea), vam sortir de ruta barítima.

En tornar a l'hotel vam tenir mitja horeta per descansar abans del sopar, en un dels salons del mateix hotel.

sergibuda

Al mateix saló hi va haver els sortejos (a la Maribel i al Toni els va tocar un pernil), després la festa va continuar a la discoteca de l'hotel i alguns la vam acabar per Cullera, primer pels bars i finalment en una altra discoteca.

Llevar-nos va ser molt dur, però ho vam haver de fer, tot i que la ruta ja havia marxat i no la vam atrapar fins prop del final, que era just sobre Cullera.

Apart dels entrepans i begudes que ens van donar, en podies agafar més per tal de prendre-t'ho durant el viatge, com vam fer durant la tornada, que es va decidir fer en dos grups (autopista i carretera), tot i que la realitat ens va dividir encara més, doncs jo vaig esperar que el Marc lligués bé l'equipatge i vam trigar més d'una hora en trobar-nos amb un dels altres dos grups que es van fer a causa de les diferents velocitats (un desastre més a l'hora de circular). A més, la moto del Dídac va estar donant problemes i a l'alçada de l'Ametlla de Mar vam decidir entrar a l'autopista per tal de fer el viatge més curt.