Kawasaki Safety School

 

L'arribada al circuit va ser espectacular: es va fer el silenci i tothom se'ns va quedar mirant, doncs no hi havia més customs al torn de tarda. La veritat és que fan riure les dues Vulcan amb els dorsals...

sergibuda

sergibuda

 

 

Comencem amb un breafing en la sala de premsa del circuit on ens expliquen de què va el curs i ens presenten, l'Óscar, el nostre monitor.

 

 

sergibuda

 

sergibuda

 

sergibuda

 

 

 

La rotonda tenia un obstacle a cada carril i s'havia de fer tres cops seguits en un sentit per un carril i per l'altre, igual en l'altre sentit i amb dues i amb una mà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Una doble "xicane" s'havia de fer després d'accelerar en segona i embragar i sense tocar el fre. La segona passada vaig forçar bastant i no vaig ser capaç de completar-la bé.

 

 

 

 

 

 

 

La següent prova ens feia esquivar uns cons.

 

 

 

 

 

Donar unes voltes al circuit no ens emocionava pas, però vam descobrir que és força divertit, tot i que vam anar molt lents, en part per un del grup que es dedicava a quedar-se enrera per fer dues o tres corbes al seu ritme i que ens obligava a aturar-nos a cada recta per tal de reagrupar-nos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La classe teòrica va ser molt amena, però extremadament curta.

 

 

 

 

 

La frenada sobre mullat la vam practicar primer amb una moto amb ABS i després amb una altra sense, però el nostre principal inconvenient va ser adaptar-nos a la moto i a portar les rodetes al costat. Crec que hauríem d'haver practicat molt més, doncs és un exercici que no pots fer si no és en aquestes condicions.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La foto de família.

 

 

 

 

 

Finalment, ens entreguen els diplomes d'assistència i aprofitament del curs.