Encuentro Albergue-Sidrería 2009

La Núria va decidir que no se la jugava a fer un viatge tan llarg en aquestes dates (al final va fer un dia acollonantment bo) i jo havia d'anar a solucionar paperassa a La Campana, així que vaig sortir sol, tot i que enfilant els Monegros vaig coincidir amb l'expedició catalana del VOCS i m' hi vaig afegir.

sergibuda

El viatge es va fer llarg i el grup es va partir, però finalment vam arribar a Oiartzun, on ens va recollir el Pedro per portar-nos fins l'alberg.

Després de les partidetes de cartes, vam sopar esplèndidament els cards i el xai que ens havia cuinat la María José i així va començar una nit molt i molt llarga.

Àngels

Al matí hi havia la ruta (ens va portar fins a Donibane Lohizune o Saint-Jean-de-Luz per tornar fins al far d'Hondarribia), però la Núria i jo la vam fer en la furgoneta del Mitxe perquè jo havia partit el cable de l'embrague arribant a l'alberg i tot i saber que el dinar seria "estil Pedro", encara vam fer un mos en una de les parades.

sergibuda

El dinar al Camping Faro de Higuer va ser molt bo i molt abundant i un dels moments culminants del cap de setmana.

Després d'una migdiada reparadora, vam agafar l'autocar (els conductors estaven bojos: ens feien cas i donaven voltes sense parar a les rotondes) per anar a la Sidrería Zelaia d'Hernani a gaudir del txotx (el crit que avisa que s'acaba d'obrir una cupela de sagardoa), els xoriços a la sidra, la truita de bacallà, el bacallà amb pebrot, el "chuletón", les nous i el formatge. A més, vam coincidir amb un grup de bascos-francesos que van posar la música al sopar amb les seves veus i les d'algun improvisat cantant.

Àngels

Vam fer uns dancings a la nit d'Astigarraga, primer en un bar i després seguint una xaranga pel carrer.

De la nit ja poc més es pot dir, només que vam intentar fer curses amb un altre autobús i que ens van contestar com es veu aquí abaix i que vam intentar arreglar el món al voltant d'uns gots de cubata. La tornada la vaig fer tot solet i per autopista pel tema de l'embrague.