Setmana Santa 2009 amb Doom Crew Galícia

Els constants canvis en les prediccions del temps i el progressiu empitjorament d'aquestes ens van obligar a llogar un cotxe (va acabar sent una furgoneta) per marxar cap a Galícia. La sortida la vam fer el dijous a migdia i el nostre primer objectiu va ser Burgos, on vam dormir a l'Hotel Azofra (que està molt bé), on vam veure (per obligació) passar les processons de Setmana Santa i on vam sopar a base de pinxos.

Així com dijous només ens va ploure una miqueta, divendres vam sortir de Burgos sota una tromba d'aigua monumental, tot i que el més fort encara estava per arribar, doncs passat Astorga, per primer cop, i passat Ponferrada, per segon, ENS VA NEVAR!!! Després, va seguir plovent.

Un cop a Ferrol, vam fer el check-in a l'hotel que teníem reservat i vam dinar alguna cosa (raxo, xampinyons a la planxa i pollastre al roquefort) en un bar proper. Sense temps per descansar, ens vam trobar amb el Maudi i l'Àngels, els peluts de Barcelona, el Paco del Komando Panzeta amb la seva senyora, els peluts gallecs i la resta de la gent que venia a la festa a la Cervecería Druhanam.

D'aquí va sortir la ruta, però nosaltres, com que anàvem en furgoneta, ens hi vam quedar fins que vam marxar al Ruta 66, on vam gaudir del concert dels MU2. Com podeu imaginar, no vaig parar de cantar i ballar durant tota l'actuació.

D'aquí vam anar a un restaurant a Narón per sopar.
sergibuda

Estàvem realment cansats, així que tant els nostres amics de Valdemoro com la Núria van decidir anar-se'n a dormir, mentre que jo sí que em vaig acostar al West Saloon per veure l'actuació de La Durango Express, recolzats pel David en el tema Freebird, i ja pràcticament no vaig veure res del concert de Mongollica.

Al matí, vam passar pel clubhouse que tenen els Doom Crew a la carretera de La Malata a buscar als que allí dormien.

Per què vam anar a buscar-los? Per anar tots junts a la Praia Doniños a fotre'ns una paella.

La tornada cap a Ferrol la vam fer per la mateixa carretera, però llavors vam entrar per la banda del port, per anar a la Cervecería Druhanam, on ens vam separar dels Doom Crew, que agafaven un autocar per anar a gaudir d'uns concerts a Cedeira.

Nosaltres havíem quedat al preciòs poble d'Ares, on vam provar el vi d'un parell de bars per acabar sopant a O Ave Turuta, on fan un bacallà esplèndid. Això sí, ens vam quedar amb les ganes de provar les navalles, que diuen que també són boníssimes.

El matí el vam aprofitar per visitar Ferrol, tot esquivant les processons. Vam descobrir que l'exèrcit és omnipresent, però que també hi ha edificis com el del mercat del peix o el de Correos, que són dignes de veure.

Després de prendre alguna cosa en un bar en el què ens van convidar a un tros de truita de patates, vam decidir anar a Cedeira, però vam fer una aturada en el Mirador do Paraño.

A Cedeira ens vam ficar en tot el centre amb la furgoneta i prou feines vam tenir per sortir-nos-hi, però ho vam fer i vam dinar en una carpa que vam trobar.

A les cinc de la tarda teníem la visita guiada al Castillo de San Felipe, així que vam tornar ràpidament cap a Ferrol per tal de no perdre-nos-la.

El dilluns ens el vam passar sencer a la furgoneta o en àrees de servei.