Lulham - Ace Cafe - Cambridge

La foto més esperada

Sota un cel tapadíssim i estones de pluja, vam recollir i ens vam dirigir cap a Londres, tot desfent el camí fet dos dies abans. Com no podia ser d'una altra forma, en arribar a Londres ens vam equivocar i vam fer una petita volta, però amb molt de trànsit. Finalment, vam aturar-nos a menjar alguna cosa en un McDonald's per tal d'utilitzar el wifi i poder saber on erem i cap on devíem anar i de pas vam poder veure quina era l'oferta de la setmana.

sergibuda

Resulta que estàvem a prop, així que en un momentet vam ser a la porta i vam fer-nos, orgullosos, les fotos de rigor, doncs no només havíem arribat a un lloc històric i mític, sinó que ho havíem fet en les nostres motos!!!

Jo no sé quin aspecte tenia fa cinquanta anys, però fa la impressió de fer-ne el mateix que llavors i ,de tota manera, és guapíssim.

Va ser una pena dinar tan a la vora com ho vam fer, doncs podríem haver-ho fet allà, però ens vam haver de conformar amb prendre una cervesa.

Al vespre hi havia una trobada de motos clàssiques i ja va començar a arribar-ne alguna, però nosaltres havíem de continuar el viatge.

Les dues últimes fotos i cap a Cambridge!

sergibuda

Un cop a Cambridge, se'ns va posar a ploure, però vam poder trobar ràpidament l'hotel, que estava just enfront de l'estació de tren, però mentre descarregàvem es va posar a diluviar, de tal forma que vam omplir la petitíssima habitació (dormíem en lliteres i hi havia un passadís d'uns quaranta centímetres) de roba aixugant-se.

Per sopar ens vam acostar una mica cap al centre, a un pub força agradable en el que, com és costum al Regne Unit, et posen cada marca de cervesa en el seu got corresponent, però a l'hora de tornar també se'ns va posar a diluviar, amb l'afegit que vam haver de tornar enrera dos cops: un a buscar la càmara de fotos i l'altre a buscar la bossa de la Núria i que dos taxis que vam intentar agafar no es van aturar.