Pellejo 2009

Tot i que la Núria no plegava fins les sis de la tarda, vam decidir sortir el divendres i trobar-nos a La Panadella, per així fer la resta del viatge junts.

sergibuda

Ja acabant els Monegros, vam aturar-nos a l'Hotel-Restaurante Pepa per sopar una mica, doncs ja calculàvem que no arribaríem a sopar a Ribaforada (de fet, ja no havíem pagat el sopar).

Un cop a Ribaforada, el primer que vam fer va ser plantar la tenda i tot seguit entrar al frontó-pavelló i saludar-nos amb els amics que ja hi eren i que havien sopat allà.

sergibuda

Estàvem explicant-nos la vida quan va començar l'actuació de la nit, que corria a càrrec de l'inigualable Pablo Líquido!!! No el veia des de l'aniversari del VOCS Navarra del 2003.

Llavors vam seguir fent el ximple fins que ens van tancar, moment en el què vam prendre la decisió de marxar cap al centre del poble en busca d'algun bar obert, però aquest any va ser complicat trobar-ne algun (de fet, ens vam trobar gent que ens recomanava no perdre el temps intentant-ho).

sergibuda

Després de llevar-nos, dutxar-nos i esmorzar, ens vam acostar a un bar proper on vam estar prenent alguna cosa a la terrassa, mentre l'anàvem fent petar fins que vam marxar cap a l'entrada del poble, a la Cafetería 2000, que s'havia establert com a centre de reunió per marxar cap a dinar i allà ja van aparèixer els Despertaferro, que acabaven d'arribar.

Ens vam acostar al Bar El Polígono, a dos quilòmetres de Ribaforada, on el Pedro i la Txaro havien reservat per més de 130 persones! Allà ens vam endur l'alegria del cap de setmana, quan vam veure la Toni i el Roberto, que es van acostar des d'El Prat per dinar amb nosaltres.

Després d'inflar-nos amb el dinar vam decidir anar a fer la migdiada a la gespa de la piscina, tot i que vam haver d'acabar de fer-la a la tenda, doncs van aparèixer uns núbols negres i l'aire era prou fresquet com per fer-nos marxar.

sergibuda

El sopar va estar molt bé, com sempre (aquesta és una de les concentres on millor es menja) i després de l'entrega de trofejos va començar l'espectacle de Salvatore Stars, que ens va avorrir una mica amb els mariachis i, per tant, va provocar que marxèssim a dormir d'hora.

L'endemà al matí va marxar la ruta mentre ens estàvem preparant i sense que ens n'adonèssim, així que no vam tenir cap més remei que anar directes a Fontellas, que era on acabava la ruta i es feia l'almuerzo.

En tornar a Ribaforada, vam recollir els trastos i vam carregar les motos i ja vam tirar cap a casa amb el Jose, sense esperar-nos a la paella, doncs amenaçava pluja i no teníem gana.

Travessant els Monegros vam aturar-nos per posar gasolina i hidratar-nos i a l'hora de marxar van arribar uns guàrdies civils que, en veure el CAT a la meva matrícula, em van dir que ho havia de treure i que em podien denunciar, que si volia portar-ho ho podia fer, però no a la matrícula.

sergibuda

A menys d'un quilòmetre de la sortida d'Igualada vam haver d'aturar-nos per posar-nos els xubasqueros, però no havíem arribat a la carretera de Vilafranca i ja estàvem aturats un altre cop perquè ni amb els impermeables es podia circular. Quan va parar una miqueta, vam aconseguir tirar fins a Vallbona, on vam haver d'aturar-nos sota un pont. Cal dir que a la primera aturada s'hi van afegir unes motos franceses i que a la segona aturada ja hi havia dues motos en el nostre sentit i una altra moto i un cotxe en l'altre. Vam sortir de sota el pont empapats i amb molta pluja, però abans d'arribar a Puigdàlber ja no ens plovia (ni ho havia fet) i a Sitges ja ens estàvem morint de calor.