Perros del Ebro 2009

Com que la Pepi i jo plegàvem a migdia, vam quedar a Sitges a primera hora de la tarda i vam tirar, amb l'Antonio, cap a Pina de Ebro per una ruta no habitual, que ens va agradar força, tant que és la que vam fer de tornada.

Un cop a Pina de Ebro, vam muntar les tendes i vam anar a fer la primera cerveseta, que va ser tot un plaer per l'Antonio, doncs habitualment no pot provar-la per culpa de la feina, tot i que per la cara que fa potser sí que no li senta bé...

sergibuda

La Núria havia sortit des de Barna una hora i mitja més tard que nosaltres des de Sitges i va anar per l'A-2 i fotent-li canya, així que no és d'estranyar que arribés no gaire més tard que nosaltres i que s'apuntés ràpidament a ajudar a buidar barrils.

Vam sopar en un dels locals de la plaça del poble i vam anar a fer la primera copa al pub.

sergibuda

Així, després de la primera, van venir la segona, la tercera... I ens vam trobar que quan vam voler anar cap al pavelló ja venia la gent d'allà perquè havien tancat, de tal forma que ens vam veure en l'obligació de seguir intentant que no ens tanquessin el pub mentre la disbauxa i la xerinola anaven en augment.

Pel matí vam anar a dutxar-nos als vestidors de la piscina municipal (al pavelló estaven d'obres i aquesta era l'alternativa que va buscar l'organització) i a almorzar uns ous ferrats ben acompanyats, després vam inscriure'ns mentre anàvem saludant tota la gent coneguda que anava arribant, doncs la cua per la inscripció va ser molt lenta.

Va arribar l'hora de dinar, però nosaltres no teníem gana ni teníem ganes de fer cua, així que vam anar fent-la petar fins que no hi va haver cua (i gairebé ni menjar, però els Perros del Ebro es van buscar la vida per poder-nos servir un dinar en condicions).

Després vam anar a fer una llarga migdiada i en despertar-nos vam anar a fer una cerveseta a la plaça del poble, on vam poder saludar el Maudi i l'Àngels, els Maudi's, la Bea i el Manel i un munt de gent més. Això sí, l'Àngels ens va donar un ensurt i vam haver de portar-la al metge, així que en tornar ja era pràcticament l'hora de sopar. En acabat, vam xerrar una estoneta més amb uns i altres i vam anar a dormir relativament d'hora, doncs el cansament així ens ho va aconsellar.

Pel matí ens vam llevar, però no ens vam poder dutxar a la piscina, doncs les instal·lacions estaven tancades i com que la Pepi i l'Antonio havien de mirar de ser d'hora per casa vam decidir fer un mañoalmuerzo (ja havíem esmorzat al pavelló), però als bars del poble no va ser possible, així que vam decidir fer ruta cap a casa i fotre'ns els ous ferrats en algun lloc del camí, que va acabar sent Escucha. De la resta del viatge, només hauríem de comentar que ens va caure una mica de pluja, però que no va ser res d'importància.