20ª Concentración Motociclista Fallas

La meva nova situació laboral ens va impedir fer plans a llarg termini, així que va ser el mateix dissabte quan vam decidir anar a Benicarló. Primer vam pensar en presentar-nos directament al Club de Tenis de Benicarló, on suposàvem que anirien a dinar, però finalment vam trucar i ens van dir que podíem quedar-nos a dormir a l'apartament i que faríem els menjars a la concentra perquè hi havia gent inscrita i que, per tant, ja ho havia pagat.

A la sortida del buffet i abans d'anar a fer el cafè a un bar proper, vaig estar fent plans per les vacances...

Tot i entretenir-nos-hi en aquesta segona sobretaula en un bar porper i algunes gotes que ens van caure, vam decidir anar a la ruta barítima de la tarda i fins i tot vam aconseguir atrapar-la abans que no sortís del recinte d'acampada i concerts.

Tot i que nosaltres no portàvem els nostres tickets per a les consumicions al damunt (la Txaro els havia guardat després d'inscriure'ns), no vam tenir problema per anar bevent al mateix ritme que els altres.

Entre les motos que anaven seguint la ruta barítima vam trobar una Vulcan 1600 amb una pintura que segurament li agradaria portar a la seva moto al Carles (bé, a la Pepi també, però ella no té una Vulcan 1600 -per ara-).

La qüestió és que la ruta va seguir anant de bar en bar i que nosaltres no la vam perdre, així que entre cerveses i xerrades es va anar fent fosc.

Abans del sopar, el Kunta ens va reunir i ens va intentar convèncer a tots, començant per la Txaro, que agafèssim un paquet de vacances com el que jo m'havia estat mirant.

A la Núria li va interessar força i el va estar escoltant atentament.

Això sí, quan va saber que el paquet només es podia contractar si un ja estava jubilat, es va emprenyar com una mona i va dir que no hi havia dret.

I el Kunta, enlloc de mirar de calmar-la i d'intentar trobar una solució, encara es va emprenyar més que la Núria i va començar a dir que ell no estava allà per anar perdent el temps, que era la seva feina i que si no venia no cobrava, doncs anava a comissió...

El sopar va tornar a ser a l'hotel on hi havia possibilitat d'allotjar-se i també va tornar a ser buffet lliure, així que vam gaudir tant que alguns van passar del plaer del menjar al plaer del sexe gairebé sense adonar-se.

En acabar de sopar ens vam dirigir al lloc d'acampada (el mateix que altres anys) i concerts, però la fresqueta i el cansament ens van recomenar quedar-nos dintre del bar, fent-la petar i rient, mentre el Lokillo s'encaparrava a convidar-nos a rondes i fer-nos de cambrer.

Vam recollir les coses a l'apartament del Pedro i la Txaro i vam anar a l'hotel de la concentra a recollir els que allí s'havien allotjat.

Vam repostar a la primera gasolinera, on el Kunta va seguir fent fotos amb la seva Hasselblad, i poc després vam fer sonar les nostres bocines alhora que agitàvem els nostres braços en senyal de comiat.