Pellejos 2010

Jo treballava fins tard, de tal forma que no vaig poder sortir de Guadalajara fins dos quarts d'onze de la nit del divendres i si tenim en compte que vaig circular per carreteres de tercer ordre i que vaig patir per repostar, és normal que arribés sobre un quart d'una de la matinada, quan ja tothom estava entonat, així que les salutacions, els brindis i les tonteries es van succeir durant l'estona que vam estar de festa.

Com que no vam anar a dormir tard, ens vam llevar relativament d'hora i amb molta millor cara que altres...

Després d'intentar esmorzar en un bar proper a la concentra que estava a tope de gent, vam agafar les motos per anar a l'entrada del poble a buscar un altre bar on poder fer-ho.

De tornada al recinte d'acampada, vam "ajudar" el Jose, el Carles i l'Eva, que acabaven d'arribar des de Barcelona, a plantar les tendes.

Al cap de poc ens vam dirigir un altre cop al bar on havíem esmorzat (llavors va arribar el Telm des de Sòria) per trobar-nos amb la gent amb qui anàvem a dinar al pavelló poliesportiu del poble, on vam fer una cerveseta mentre acabaven de preparar les taules.

El dinar, com sempre que organitzen una jamada el Pedro i la Txaro, va estar molt bé, ens va sortir a molt bon preu i va ser tan multitudinari que vam omplir gairebé mitja pista i vam coincidir amb gent que no ens pensàvem que podríem trobar allà, com la Cristina de Tarragona.

Per la tarda no vam fer gran cosa apart d'una llarga migdiada de la que ens vam llevar per mirar-nos les paradetes que hi havia i prendre una cerveseta a la barra de l'organització.

Al cap de no gaire, va començar el sopar, que a Ribaforada és un dels plats forts de la concentra, amb cafè, copa i puro inclosos.

En acabat, recollida de taules i començament de la festa, que va estar prou animada i concorreguda i va ser més llarga que la nit anterior per la nostra part.

Tot i que no vam anar a dormir d'hora, la veritat és que no vam ser pas els últims en fer-ho perquè va haver botellón que es va allargar durant tota la nit.

Pel matí, després de la ruta no vam fer gaire res més que recollir i acomiadar-nos, mentre més d'un es barallava amb una tenda d'aquestes que es planten en pocs segons i es pleguen en una bona estona.

Pel que fa a la tornada, la vam fer la Pepi, l'Antonio, el Jose, la Núria i jo molt tranquilament i sota un sol que apretava de valent (ja toca al mes d'agost, no?).