Novelda Ruge 2010

La Núria i jo vam quedar amb el Carles i l'Eva el divendres per la tarda a la primera gasolinera que hi ha a l'autopista Pau Casals passat Sitges, doncs per ella vam fer el tram fins El Vendrell per estalviar-nos les cues d'aquesta zona, però després vam seguir per la nacional fins arribar a l'Aldea, on vam parar per prendre alguna cosa i entrar en calor.

El destí del dia era Peñíscola, on anàvem a juntar-nos amb la Txaro i el Pedro per sopar plegats al seu apartament i baixar l'endemà tots junts cap a Novelda.

Després, com era previsible, vam estar xerrant i prenent copes fins a altes hores de la matinada i és que aquests dos no tenen seny i ens enganyen!

Pel matí, les cares i els ànims deixaven entreveure que la nit havia estat llarga (més del que era recomenable), però vam carregar els bultos a la troskineta, vam preparar-nos pel viatge i vam anar a buscar l'altre grup.

A la gasolinera Respsol que hi ha al mig de Benicarló ens vam trobar amb el Jose i el Leo, que havien sortit de bon matí de Barcelona i havien esmorzat al Bar Sevilla del mateix Benicarló.

Vam fer camí junts fins que la caravana que hi havia per agafar l'autovia en direcció a Madrid va impedir que la troskineta ens seguís, però en una gasolinera una mica més avall vam esperar-la per tal de reagrupar-nos i comprar una mica de pa.

En arribar a Novelda, ens vam dirigir directament al parc on se celebrava la concentra per segon any consecutiu i mentre el Pedro buscava unes graelles, nosaltres vam muntar les tendes, entre les que destacava la que estrenàvem la Núria i jo, que permet estar de peu dintre seu.

Les graelles que va estar buscant el Pedro i que finalment va trobar eren per fer el nostre dinar, doncs l'ans passat vam veure que hi havia unes barbacoes a la part alta del parc i vam pensar que una manera divertida i económica de dinar el dissabte era fer-nos carn a la brasa nosaltres mateixos, així que aquest any ho vam portar a la pràctica.

Entre que no havíem arribat massa d'hora, que la ruta començava molt aviat i que ens ho vam prendre amb calma, vam haver de buscar la ruta per Novelda, però la vam trobar i encara vam tenir temps per "rutejar" per alguns bars, riure i fer tonteries.

En tornar al recinte, vam fer-la petar una miqueta fins que ens van donar el sopar, que no va estar gens malament, com tot el menjar que es rep en aquesta concentra.

Després van venir els premis, els sortejos i els dos grups de música, que ho feien prou bé, però entre el fred i el cansament, la Núria i jo vam decidir que ja en teníem prou i vam anar a dormir bastant d'hora pel que és habitual.

No vam poder dutxar-nos, però sí que vam poder esmorzar els ous ferrats amb saltxitxes i xistorra que havia preparat l'organització, just abans que aparegués un grup de percussió amenitzant-nos el matí amb una batucada.

Després van arribar les famoses sardines que molts cops ens han servit de dinar abans de començar el viatge cap a casa.

La ruta ens va portar a un santuari proper, per tornar cap a Novelda per visitar el clubhouse del Custom Club Cienfuegos (on es van unir a nosaltres la Núria, la Txaro i el Pedro, que s'havien quedat fent-la petar) i un altre bar.

Un altre cop a la concentra, ens vam posar a recollir mentre el Pedro feia una mica de migdiada a la troskineta, però els Despertaferro van anar bastant més de pressa i van posar-se a dinar, de tal forma que quan vam despertar el Pedro per menjar-nos la paella, ells ja havien acabat i van anar tirant, doncs pensaven (com així van fer) tornar a Barcelona aquell mateix dia, mentre que la Núria i jo ens pensàvem quedar pel camí i així aprofitar l'endemà (el dia 8 de desembre) per tornar tranquilament.