Llunatica 2011 o la fi d'un cicle

Tot i que havíem quedat relativament d'hora per anar cap a Benicàssim, vam arribar cap a quarts de deu de la nit i entre inscriure'ns, plantar les tendes i recollir las samarretes, vam acabar buscant per sopar sobre les onze de la nit.

Amb els estòmacs plens, vam tornar cap al recinte i vam anar a mirar-nos les motos que ja hi havia exposades per concursar al Bike Show.

A l'escenari estaven tocant els Juliet Kiss, que, tal i com indica el seu nom, són un grup clònic dels mítics Kiss i després van venir els Carmine Migliore, però nosaltres no ens vam quedar fins massa tard.

Pel matí no vam trobar les dutxes, vam esmorzar (una magdalena i un got de llet) i vam preparar-nos per sortir de ruta.

De camí cap al Club Nàutic d'Oropesa del Mar, es va afegir a la ruta el Jose, que arribava en aquell moment a Benicàssim i amb ell vam compartir el matí sota un sol la mar de maco.

La ruta va deixar enrera Oropesa per tornar a Benicàssim i parar en un bar a peu de platja, on vam aconseguir una taula a la terrasseta per prendre'ns la cervesa i uns cacauets.

La ruta va marxar, però estàvem tan a gust que encara ens hi vam estar una bona estona, abans d'anar a reenganxar-nos a la ruta al bar La Pacheca d'El Grao.

De tornada a la concentra, va haver una de les grans enredades quan ens van tenir fins a quarts de quatre per començar a servir la paella del dinar, que consistia en una mini ració servida en un platet de postre, de tal forma que es van inflar a vendre entrepans, doncs no eren hores ni per anar a dinar al poble. Per païr-ho, vam tornar a fer una ullada a les motos que es presentaven al Bike Show, doncs havíem vist com l'Eloi de Vilafranca i El Pipas de Ribaforada entraven motos a concursar.

Ens vam enganxar a la ruta de les torxes per anar cap al poble, però un cop al centre de Benicàssim, vam buscar lloc per aparcar i deixar les motos.

Buscant els bars on teníem consumicions incloses, vam trobar-nos amb el Misha, que recordava alguns noms d'altres anys i ens va ajudar a anar trobant-los, mentre descobríem que un membre de Caballeros de Sión en regentava un en el que hi havia de farra els Horda del Asfalto, que ens van convidar a brindar amb ells.

Després vam buscar un lloc per sopar, com va fer la majoria de la gent, doncs no estàvem disposats a què ens prenguessin el pèl un altre cop i en acabat vam tornar cap a la concentra, on vam prendre alguna cosa abans d'anar-nos-en a dormir entre apagades constants de la llum que no van permetre gaudir dels concerts programats.

El Jaume, el Carles, l'Eva i el Jose volien tornar d'hora cap a casa, així que no els vam entretenir i vam decidir tornar per la nostra banda.

A l'hora d'anar a esmorzar ens vam trobar amb l'última enredada, doncs així com tot el cap de setmana hi havia hagut un cartell indicant que els esmorzars se servirien de les nou del matí a dos quarts d'onze (teòricament, havia de ser de les vuit a les deu), en aquell moment ja no hi havia el cartell i se'ns indicava als que estàvem a la cua que avisèssim els que anessin arribant que ja no els tocava esmorzar... Van retirar les noies de la barra, però, això sí, seguien fent entrepans per vendre...

Ens vam indignar, vam esmorzar, recollir i sortir de les instal·lacions, moment en el que vam coincidir amb el Patrick (l'havíem vist un moment quan anàvem a sopar el dia abans) i vam decidir tonar plegats després de repostar a la BP que hi ha a Benicàssim, on ens va sorprendre una curiosa màquina de vending.

La tornada la vam fer plegats, aturant-nos a Miami Platja per dinar en un restaurant a peu de carretera, en el que vam dinar prou bé, tot i que van anar una miqueta lents.