VI Biker Jamonada Vikingos

La Núria sortia des de Sitges i jo des de La Granada (de la feina) i vam decidir trobar-nos al bar de Riudecols que hi ha just davant del semàfor del centre de poble i que dóna nom a propi bar, per continuar la resta del viatge tots dos junts aprofitant el bon temps que feia.

Vam arribar a Valderrobres i vam buscar la concentra, que tenia les inscripcions al pavelló poliesportiu i l'acampada a la gespa a la part del darrera del pavelló i al costat de la piscina.

Un cop instal·lats, vam dirigir-nos cap al centre del poble i ens vam mirar els locals a Calle de la Paz, decidint-nos per un petit restaurant on vam sopar molt bé i vam fer amistat amb un grupet de moteros amb els que vam coincidir més tard.

La festa grossa estava muntada al pub Excalibur, on hi havia un disckjoquei que va fer una sessió molt rocanrolera, però la festa el va sobreviure i fins i tot va sobreviure el pub, doncs alguns perduts vam acabar a altes hores del matí en un altre local, just quan el sol volia començar a despertar-se.

El dissabte pel matí ens va costar molt posar-nos en marxa, doncs la festa del dia anterior pesava sobre nostre, feia fresqueta i es va posar a ploure, de tal forma que la ruta fins Alcañiz, on anàvem a participar en una rodada a Motorland, es va anul·lar perquè amb la pluja es corria més risc i no hi havia contractada una assegurança que cobrís aquest perill. Vam participar en l'esmorzar de colesterol i vam tornar al centre de Valderrobres per prendre alguna cosa en els bars col·laboradors de la trobada amb la companyia dels Despertaferro, que havien arribat al matí.

Vam decidir tornar cap a les tendes a la zona d'acampada a gaudir d'una reparadora migdiada per tal de recuperar forces, doncs jo encara no era persona del tot i el temps, ventós, molt tapadot i amb pluja a estones, convidava a fer-ho.

Ens vam llevar, com aquell que diu, just per posar-nos a la cua per entrar al pavelló per gaudir de l'activitat que dóna nom a la trobada, que no és altra que el berenar a base de pernil que va aconseguir que finalment em recuperés de la jornada anterior. Ens vam posar fins el cul perquè podies menjar tant pernil i tant pa (boníssim, per cert) com vulguessis i us recordo que nosaltres veníem sense dinar!

Alhora del berenar a base de producte de la terra, també es podia gaudir del bike show que s'hi celebrava, que va comptar amb unes quantes motos, entre les que hi va haver la meva, i uns quants trikes.

Vam fer una mica de temps prenent alguna cosa en un dels bars col·laboradors del centre del poble, a més d'anar als dos bars de la nit anterior per recuperar la meva dessuadora i la meva samarreta de màniga llarga, que havien decidit no passar tota la nit amb mi, després vam sopar una magnífica fideuà al pavelló i vam assistir al concert d'un Elvis renascut.

Diumenge al matí sí que vàrem sortir de ruta, aquest cop, tal i com estava programat, en direcció al bonic i veí poble de Cretas, a la plaça major del qual vam aparcar les motos per dirigir-nos a peu al pavelló municipal per gaudir d'un pica-pica molt abundant.

Després només ens va quedar recollir les coses, carregar-les a les motos i tornar cap a casa, gaudint del bon temps dels primers dies de la primavera i de la bona companyia.