Diumenge de rebaixes

Un dels regals de nadal de la Marina va ser un val per anar de compres durant el període de rebaixes amb nosaltres dos, tal i com ja havíem fet alguns altres anys, així que vam buscar una data i vaig passar a buscar-la per Olesa.

La Núria va anar en tren fins Barcelona, doncs la Marina ens havia dit que volia començar la ronda de botigues pel centre de la capital catalana, i ens va trobar al Viena del carrer Pelai, on vam aprofitar per esmorzar alguna cosa i agafar forces. Primer va ser el lefties de plaça Universitat, després el Bershka, per travessar Pelai per entrar al Blanco, ens vam saltar el Women's Secret i el Stradivarius per endinsar-nos al Topshop, que era un dels llocs marcats al mapa com imprescindible.

A més d'aprofitar el val per les rebaixes, la Marina també tenia entre cella i cella (i havia estat estalviant per aconseguir-ho) comprar-se unes botes baixes amb tatxes amb forma de calavera, per tant vam entrar a la sabateria  Noel per provar-nos-en unes que vam veure a l'aparador i que li van agradar, però que no eren de la marca que ella buscava, així que vam deixar-les pendents per si finalment ens hi decidíem per elles.

La següent visita també la teníem clara: el Zara, on havíem de trobar una jaqueta creuada verda amb tatxes que ja havia vist la Marina abans de rebaixes. El problema, però, va ser que no vam trobar la talla que calia.

Es va posar a ploure amb ganes i vam decidir refugiar-nos i aprofitar per dinar al Hard Rock Cafe de la Plaça Catalunya, però es veu que no vam ser els únics que vam tenir aquesta idea i vam haver d'esperar una bona estona abans de poder seure a dinar.

En acabar de dinar, vam endinsar-nos al Portal de l'Àngel, on, com no podia ser d'una altra forma, ens vam fixar sobretot en les sabateries i en els Zara.

Al Cortefiel, on la Núria va estar mirant-se roba per anar a treballar, la Marina va aprofitar el silló que hi ha per descansar una miqueta, doncs ja estàvem bastant cansats.

Vam passar per més sabateries, més Zaras, el Mango... Vam acabar passant pel Carrer Portaferrissa i pel Carrer del Pi, sense aconseguir les botes ni la jaqueta (altres coses sí que vam anar trobant) i d'aquí a buscar el cotxe, fer un intent final per les botes (les vam trobar, però caríssimes) i anar a Olesa a deixar la Marina i recollir la moto i fins l'any que ve!