Sant Joan a Vinaròs

Després de buscar alternatives per passar la revetlla de Sant Joan i de que pràcticament ningú no es mullés a l'hora de confirmar l'assistència o les seves preferències, amb el Jaume i la Maribel vam decidir baixar a Vinaròs. El Jaume es passava per Sitges amb la moto el dissabte al matí i hi anàvem els tres fent ruta, mentre la Maribel baixava en cotxe amb la Georgina per la tarda.

Sempre m'agrada creuar-me per la carretera amb motos carregades (de fet més d'un cop me n'hauria anat al darrera d'alguna sense saber el destí), et fan somniar amb viatges... El cas és que si a més es tracta d'una Ural o una Royal Enfield amb sidecar, et quedes babejant.

Amb una primavera tan plujosa com havíem tingut, a aquestes alçades de juny els camps i les muntanyes estaven espectaculars, el que et feia gaudir encara més de la conducció.

Un cop més, vam intentar creuar l'Ebre a l'alçada de Miravet utilitzant el pas de barca i un cop més va ser impossible fer-ho.

Així doncs, vam haver de donar la volta per El Pinell de Brai. Més tard, però, vam haver de rebaixar les nostres espectatives ruteres i acabar tirant una mica pel dret, doncs el temps per arribar a Vinaròs se'ns acabava, en part motivat perquè el Jaume es va presentar una hora tard perquè no creia que nosaltres anéssim a estar preparats a l'hora acordada.

En arribar a Vinaròs, vam aturar-nos davant del Carrefour, doncs crèiem que la Maribel devia estar a punt d'arribar i era més fàcil esperar-la allà. Mentre miràvem de contactar amb ella per saber on era, vam aprofitar per comprar alguna beguda fresca i unes patates fregides a mode de dinar, per després anar cap al càmping.

Al cap d'una estona, la Maribel ens va avisar que ja havia arribat a Vinaròs i vam quedar amb ella al Carrefour, així que al cap de no res ja estàvem tots instal·lats al càmping.

Apart de la Rosa i el Jordi, també hi eren la Montse i la Reina, a la que la Georgina li va estar fent molt de cas tot el cap de setmana, ajudant a pentinar-lo o a passejar-la.

Dissabte vam sopar al càmping i diumenge al matí vam acostar-nos a la platja, que és tota de pedres, sense sorra, per després dinar la mar de bé, tot celebrant l'aniversari de noces dels meus sogres. Al vespre, vam anar cap al centre del poble i la Georgina va entrar en una casa de jocs mentre nosaltres quatre ens quedàvem amb les ganes.

A la següent atracció, la Núria va tenir excusa per pujar-hi, doncs es tractava de la Tribu Comanche i la Georgina anava a necessitar ajuda.

En una terrasseta enfront del passeig marítim vam prendre unes tapes a mode de sopar i entre el passeig marítim i la platja el Jaume i la Georgina van tirar petards, encendre bengales, esclafar bombetes i il·luminar fonts de colors, sota l'atenta mirada de la lluna en la nit més curta de l'any.

Finalitzada la sessió pirotècnica, vam tornar al càmping, on vam acabar de celebrar la revetlla menjant-nos les coques que havia portat la Maribel.

L'endemà, després de dinar, va tirar la Maribel cap a Castelló per l'autopista i poc després ho vam fer nosaltres tres en direcció contrària, que ens vam separar en arribar a Sitges.