Yamaha Weekend

 

 

 

Hi havia l'oportunitat de provar motos i ens vam apuntar el Miguel Ángel, el David, la Núria i jo, però la Núria no va ser acceptada (aquest cop no va ser un tema de target, sinó que ho va anar deixant i la seva inscripció es va fer molt tard). A mi em van assignar hora a dos quarts d'onze del matí, mentre que a ells dos els va tocar a un quart de tres del migdia, el que impossibilitava la participació del David que tenia un dinar, així que vam proposar a l'organització que ell i jo ens canvièssim els torns i no va haver cap problema.


sergibuda.cat



 








Tot i que feia sol, el vent ens molestava força i feia que fins i tot tinguèssim una miqueta de fred, però com a mínim havíem d'esperar fins que el David sortís amb la moto.

sergibuda.cat

sergibuda.cat







Quan van arribar les motos i els provadors anteriors van deixar-les aparcades, els del torn del David van començar a pujar sense rebre cap mena d'explicació, així que el David va fer el mateix i va sortir a fer la volta amb la resta.

sergibuda.cat
sergibuda.cat


sergibuda.cat


sergibuda.cat

sergibuda.cat


sergibuda.cat








Nosaltres vam aprofitar per treure les motos del Port d'Aiguadolç (el pàrking costa cinc cèntims d'euro per minut) i per buscar un lloc per esmorzar, on encara vam ser-hi quan va tornar la ruta. I un cop reagrupats, vam anar a prendre alguna cosa al centre de Sitges per fer una mica de temps.


sergibuda.cat


 

 

 

 



 

El David va marxar i la Núria va preferir anar a fer encàrrecs abans que acompanyar-nos, així que el Miguel Ángel i jo ens vam trobar sols a l'hora de fer la nostra prova.


sergibuda.cat


sergibuda.cat

sergibuda.cat







El recorregut triat per l'organització va ser agafar l'autopista fins a Vilanova, on s'agafava la carretera vella cap a Vilafranca fins arribar a Canyelles, a la sortida del que s'agafava la carretera de Sant Pere. La veritat és que pel temps que teníem no va ser pas una mala opció, tot i que jo hauria fet el recorregut més ràpid (conèixer molt bé la carretera ajuda a poder circular més ràpid). Per desgràcia, per davant del Miguel i per darrera meu es va col·locar un ximple que va fer un cavallet i que anava deixant distància per després fotre una accelerada i una frenada fortes. També s'ha de dir que l'aprenent de Jorge Lorenzo a la que hi havia dues corbes o una rotonda no podia seguir el ritme... Per cert, sobre la moto dir que la vaig trobar petitona i amb un motor potent, amb nervi, però molt poc custom (necessitaves canviar de marxes constantment, amb un comportamanet més semblant a la Bonneville que a la Vulcan 900). Com que vaig anar molt enganxat a la moto del davant, no vaig poder provar amb profunditat els frens (tampoc no sé si m'hi hauria atrevit), però la sensació va ser bona i això que no vaig arribar a activar l'ABS.

sergibuda.cat

sergibuda.cat 

sergibuda.cat







En arribar al Port d'Aiguadolç, vam deixar les motos, vam omplir una enquesta de satisfacció, ens van obsequiar amb una bossa en la que hi havia una gorra i un bolígraf i amb una copa de cava que vam prendre tot just abans d'anar a dinar amb la Núria.


sergibuda.cat

sergibuda.cat

sergibuda.cat

sergibuda.cat

 

 

 

 

 

 

sergibuda.cat