Dinar de nadal dels Motards Independentistes

El lloc de trobada va ser el Bar Catalunya de Vilafranca del Penedès, on els que vam arribar amb temps suficient vam poder esmorzar un magnífic entrepà o un pintxo de truita de patata.

Vam sortir de ruta, travessant la capital de l'Alt Penedès i agafant la carretera en direcció a Sant Martí Sarroca, tot descobrint dalt del Turó de La Roca el conjunt monumental que anàvem a visitar.

Vam pujar al castell, però no teníem temps per visitar-lo per dintre. Tot i així, vam rebre una acurada explicació de la seva història de la mà del guia.

D'allà, tot passant per camins rurals entre vinyes, vam arribar-nos al castell d'Olèrdola, on va ser l'Enric qui ens en va fer cinc cèntims. La llàstima va ser que no ens van deixar ni acostar-nos-hi, però sí que ens vam poder acostar a unes antigues tombes i a una petita ermita feta runes.

De tornada a Vilafranca, vam deixar les motos a l'antiga carretera nacional per endinsar-nos caminant al casc antic, fer un petit recorregut al centre i anar a prendre alguna cosa al llegendari Bar El Coro.

D'allà, vam anar cap a Guardiola de Font-Rubí, doncs teníem taula reservada al restaurant Cal pau Xich, on ens van donar de menjar molt bé i a bon preu. A més, allà mateix es van fer algunes xerrades i es va fer un petit sorteig, però la tarda ja no va donar per gaire més i vam anar marxant cap a casa.