21/08/2015

Venice - Oceà Atlàntic

Tornem les motos i agafem l'avió

Vam tornar a llevar-nos d'hora, vam esmorzar, vam recollir l'equipatge i vam demanar deixar-lo a l'hotel fins a l'hora de marxar cap a l'aeroport. Per cert, als homeless que hi havia a tocar de l'hotel i davant d'una platja pràcticament buida, els vam oferir el nostre pastís de poma, doncs en quedava més de la meitat i no ens el podíem endur, i ens van agrair el detall.

Havíem pensat deixar l'equipatge a l'hotel, anar a tornar les motos a Eaglerider i després tornar a Venice en autobús per aprofitar el dia. La primera part ja l'havíem fet i anàvem a complir amb la segona.

Teníem gairebé vint quilòmetres del nostre hotel fins a Eaglerider Los Angeles a La Cienega Boulevard (és constant anar trobant noms de carrers i llocs amb origen hispànic), però quan estàvem a punt d'arribar-hi vam haver de buscar una gasolinera per tornar les motos amb el dipòsit ple.

Un cop a Eaglerider, vam deixar els cascs (o no), vam passar una revisió de les motos i vam acabar de fer la paperassa a l'oficina, on ens va sorprendre veure un mapa amb una ruta proposta bastant semblant a la que nosaltres havíem fet.

Vam tornar cap a Venice en autobús. Vam estar dubtant amb la parada a la que havíem de baixar i finalment ens vam baixar una abans del que havíem planificat, però no va ser pas cap problema, doncs era el moment per veure la part del darrere de Venice, que no és pas tant vistosa. Els carrers no els vam reconèixer, tot i que sí que vam reconèixer l'ambient de pel·lícules i sèries.

Eren gairebé les tres de la tarda quan vam decidir seure en un local del passeig marítim (Ocean Front Walk) per dinar alguna cosa.

Després del dinar, encara vam tenir una estona per passejar-nos per l'acolorit Venice per última vegada, començant a enyorar els Estats Units abans de marxar.

Vam tornar cap a l'hotel, vam demanar que ens donessin el nostre equipatge, vam trucar un taxi i vam marxar de Venice cap al Los Angeles International Airport (LAX).

Vam passar els controls pertinents i finalment vam embarcar a l'avió per fer el viatge de tornada a Europa per sobre de l'Oceà Atlàntic, un viatge que se'ns va fer més llarg que no pas a l'anada.