Rally Samhaín 2016

De bon matí, ens vam llevar, vam recollir i ens vam acostar al local dels Druïdes, on vam fer els tràmits pertinents per participar al rally, vam saludar els amics i vam esmorzar.

Vam ser dels últims a sortir, així que vam decidir anar cap al primer punt de control per vies principals: vam agafar la C-17, després l'AP-7 fins a El Papiol, A-2, B-23, C-32 i la carretera de Begues fins a l'entrada del Restaurant Ermita de Brugués.

Vam sortir a l'N-340 i vam agafar direcció sud fins a L'Arboç, on vam anar a buscar la TP-2442 a Sant Jaume dels Domenys, trobant-nos uns quants ciclistes i una moto accidentada sense conseqüències greus.

A El Pla de Manlleu hi havia el segon punt de control (fotogràfic) i en arribar vam coincidir amb la majoria dels participants, doncs havien aprofitat aquesta aturada per fer una mica d'esmorzar, més o menys complet depenent de les preferències de cadascú. Nosaltres vam anar al lavabo, vam prendre alguna cosa i vam mirar-nos com seguir la ruta.

Si a Bruguers ja havíem superat algunes motos, a El Pla de Manlleu també en vam deixar algunes més darrera nostre, tot i que del que es tractava era anar fent la ruta per gaudir-la. I parlant de la ruta, vam dubtar entre anar per La Vall de Sant Marc i Vila-rodona o per Bonany i Les Pobles, que és el que finalment vam fer. De tota manera, tant per una banda com per l'altra anàvem a passar per El Pont d'Armentera, però només per la que vam escollir passàvem per Santes Creus.

El tercer punt control del dia, també fotogràfic, era a l'estàtua del Mazinger Z que hi ha en una placeta d'una urbanització pertanyent a Cabra del Camp, un espai en el que es van succeïr les fotos més pel que representa que no pas per complir amb l'organització.

Per anar cap a L'Espluga de Francolí ho podíem fer per la C-37 i l'N-240 (el camí fàcil i ràpid), per Cabra del Camp, Barberà de la Conca, La Guàrdia dels Prats i l'N-240 (el camí alternatiu més normal, tot i que es podia complicar encara més anant cap a Sarral i Solivella i evitant totalment l'N-240) o per El Pla de Santa Maria, Figuerola del Camp, el camí rural que vam fer amb Mototurisme l'Hivernal de 2015 fins a les rampes del Coll de Lilla i l'N-240, que és la ruta que vam triar nosaltres.

Al Bar del Casal, ens esperaven alguns membres dels Druïdes que van comprovar els controls de pas que havíem fotografiat i un cop certificat vam aprofitar per veure alguna cosa i menjar-nos els entrepans.

Ens vam dirigir cap a Prades, on es creuen la T-704 i la T-701, però la foto que hi havia a la documentació que ens havien donat no coincidia pas. De tota manera, vam coincidir amb els Motrix, que tenien els mateixos dubtes que nosaltres i que deien que els GPS's els indicaven un altre punt.

La Núria va deixar marxar els Motrix perquè duien un ritme que no li agradava i ens vam dirigir cap a Gandesa, Bot i Horta de Sant Joan.

Ens van confirmar que l'últim punt era un altre (suposo que es tractava del creuament de la T-704 i la T-7091), però davant de la informació errònia ens el van donar com a bo. Ens vam instal·lar, vam dutxar-nos i canviar-nos, vam berenar l'arròs de la Fonda Europa després d'escalfar-lo sobre el radiador mentre ens dutxàvem, vam anar a fer una cervesa a un bar proper en el que vam coincidir amb els Motrix i vam tornar a l'hotel per veure els jocs.

Després, vam passar al menjador per sopar, un sopar que se'ns va posar la mar de bé i que va acabar amb l'habitual show del propietari de l'hotel.

Vam tornar a baixar a la discoteca i allà es van fer el lliurament dels pins als qui havien completat el rally, l'entrega de premis als guanyadors dels jocs i el sorteig de regals.

Acte seguit, van començar la disbauxa i la xerinola amb la música, els balls, les palmes, les cerveses, els cubates, els riures i les fotos per donar fe de tot el que va passar.

Com no podia ser d'una altra manera, quan va haver acabat la festa a la discoteca de l'Hotel Miralles, uns quants eixelebrats vam continuar de festa al Pub Rallo fins a altíssimes hores de la matinada.

Al cap dúna estona, ens vam llevar, ens vam dutxar, ens vam vestir, vam esmorzar (boníssim i recuperador l'esmorzar), vam recollir i vam agafar la carretera de tornada cap a casa quan ja no quedava pràcticament ningú.