XXII Concentració Motociclista Vila de Flix

Tot i que la Núria encara estava agafant la moto i que no anàvem gaire lluny, vam decidir agafar el sidecar perquè encara no l'havíem mogut i havíem de provar-lo, conèixer-lo i aprendre a conduir-lo. Per tant, vam sortir plegats des de Sitges, aturant-nos a Les Borges del Camp per posar gasolina.

Vam acampar i just ens vam presentar en el nou recinte quan començaven a servir el sopar. Vam saludar a uns i altres alhora que ens fotíem el plat de fideuà (fins i tot vam repetir), després una mica de música a volum baix que va ajudar a molta gent a marxar a dormir, tal i com va fer la Núria. Jo, acompanyat d'amics, em vaig acostar a un bar en el que ens hi vam estar una bona estona.

Pel matí, després d'esmorzar, ens vam inscriure i la resta del matí ens la vam passar xerrant amb els uns i els altres, doncs hi havia uns quants temes de conversa: les motos i els viatges (com sempre), el canvi d'ubicació de la trobada, les bufetades del dia 1 d'octubre, la meva obligada i mediàtica participació en els fets, l'estat de la Núria i el sidecar.

Tot i que inicialment teníem pensat anar a comprar carn i pa per fer una barbacoa per dinar, quan el David ens va confirmar que finalment no vindria vam decidir que aniríem a qualsevol restaurant, doncs era molt enrenou per només dues persones. Mentre, va anar arribant-hi gent i la zona d'acampada es va anar omplint poc a poc, però això no treia pas que no hi hagués ombra, que fes vent i que s'aixequés molta pols.

Com que la Núria pràcticament no havia agafat el side (l'havia provat el diumenge a Vitòria i l'havia mogut en una gasolinera, doncs anant cap a Flix no va voler agafar-lo perquè era fosc), li vaig dir que era un bon moment per practicar una mica, així que va donar un parell de voltetes davant de la zona d'acampada, vaig pujar i vam anar fins al camí de l'ermita on s'havia celebrat la concentració els anys anteriors.

No volíem dinar massa perquè havíem esmorzat força i vam anar al Restaurant El Racó, on vam acabar menjant més del que hauríem volgut, però menys que si ens haguéssim enganxat a algun dels grups de gent de la concentra que havien reservat per dinar. A més, a mitja tarda l'organització va preparar un pica-pica a mode de berenar.

L'Adela li va regalar (jo ho sabia des del divendres, però no podia dir res) a la Núria un pop de ganxet fet a mà per ella per tal que la Merlès gaudís en néixer de la idea de l'associació danesa Spruttegruppen.

Tot seguit, vam sortir de correbars pel centre de Flix, malgrat que la Núria només feia d'acompanyant. De tornada al recinte, ja vam posar-nos a la cua per recollir el plat amb el sopar.

Al contrari que la nit anterior, sí que hi va haver festa al recinte de la concentració, primer amb el grup Ghost Riders i després amb el grup Zaping Trio. De tota manera, la Núria va tornar a marxar a dormir d'hora i jo ho vaig fer quan començava l'actuació de Dj Lambreta. Això sí, per poder prendre'm uns Bacardí amb Coca-Cola vaig haver d'estar fent viatges al bar de la cantonada durant tota l'estona que vaig ser-hi.

L'esmorzar del diumenge era un esmorzar típic de trobada motera, amb un parell d'ous, una botifarra i mongetes. A les 11:00 h va sortir la ruta, però nosaltres no la vam fer perquè amb el nostre (des)control del sidecar no tenia sentit, o sigui que ens vam posar a recollir i vam tirar cap a casa, aprofitant la Núria un tram per practicar la conducció del side, encara que ens vam perdre la musclada d'aperitiu, el lliurament de trofejos i regals i la paella final.