Cap de setmana amb La Conilleta

El divendres per la tarda, a l'hora de recollir la Merlès a La Formigueta, la llar d'infants, la Núria es va trobar amb la sorpresa d'haver d'endur-se amb ella a La Conilleta, la mascota de la classe, per tenir cura d'ella durant tot el cap de setmana.

A la Merlès li va fer molta il·lusió, no com l'altre cop durant el curs anterior, que va semblar que ni li anava ni li venia, i des del primer moment va fer-se seva la tasca de cuidar el peluix.

Aquell vespre vam anar a sopar al Niew Amsterdam i mentre esperàvem que ens servissin el menjar vam estar mirant-nos el quadern d'activitats propostes pel cap de setmana i ens vam comprometre a fer-les totes el millor possible, doncs el curs anterior no havíem arribat a tenir quadern i al final ni tan sols havíem fet gaires fotos per ensenyar-les als companys de la Merlès.

Un cop vam tenir el sopar a taula, La Conilleta va ser un més i com que no li havíem demanat res per sopar, va anar picant patates fregides del plat de la Merlès.

El Mic, el company inseparable de la Merlès a l'hora de dormir, es va  quedar amb un pam de nas quan la nena va decidir arraconar-lo i abraçar La Conilleta.

La nit, no sé si pels nervis o per què, però va ser mogudeta i la Merlès va acabar dormint al sofà enlloc de fer-ho al seu llit, però, això sí, sense oblidar-se de la seva protegida!

Ja totalment desperts, ens vam dutxar, ens vam vestir i vam anar al Forn Enrich del Carrer Jesús, on La Conilleta va tornar a cruspir-se una part del menjar de la Merlès.

Tot passejant, vam baixar fins a la Platja de La Fragata, on hi havia instal·lada una carpa per acollir el Sitges Christmas Festival, una fira de manualitats de Nadal organitzada per l'Asociación Española de Patchwork que tenia a l'entrada una figura del Pare Noel que va acollir en els seus braços a La Conilleta.

Tot i que, ja que hi érem, hi vam fer una ullada, el nostre destí era un altre: el parc infantil al mateix Passeig de la Ribera  a tocar del Pícnic, on totes dues es vam llençar pel tobogan i es van estar gronxant davant del mar.

Després de jugar una bona estona, vam marxar del parc pel passeig fins al Carrer del Pecat i quan passàvem per davant de la botiga Ale-Hop, la Merlès va insistir a entrar-hi. Allà, vam intentar convèncer-la de canviar La Conilleta per un peluix que repetia tot el que deies, però no es va deixar entabanar.

Per dinar, vam voler que La Conilleta conegués el bar de tapes Genil, a Vilanova i La Geltrú, però ja estava molt cansada i va estar dormint tota l'estona. De fet, es va despertar quan vam arribar a Sitges i llavors va voler posar-se a conduir tot aprofitant que la Merlès la recolzava.

Tot i que potser li hagués anat bé, quan la Merlès es va banyar La Conilleta no la va acompanyar, sinó que s'hi va estar a la vora. Després, totes dues van sopar i van anar a dormir.

El diumenge teníem el dinar de Nadal de Mototurisme.cat a L'Estany, així que vam pujar tots quatre a la moto i vam agafar la carretera amb el neguit de si li agradaria a La Conilleta, però com que ella estava als braçós de la Merlès, va estar tranquil·la tot el viatge i fins i tot es va adormir.

Un cop a l'Hostal Grau, totes dues van dinar del tupper que dúiem i que ens van escalfar amablement i van estar jugant plegades fins que va arribar l'Aina.

Vam tornar cap a casa i només vam tenir temps de banyar ràpid, sopar i anar a dormir. L'endemà, teníem por que s'enfadés la Merlès perquè tocava deixar La Conilleta, però com que les noies de La Formigueta en saben molt, no hi va haver problema. Ens va quedar a la memòria un bon cap de setmana que vam recordar omplint el quadern d'activitats amb tot el que havíem fet i fent un petit resum en vídeo per compartir-lo.