Chester

Una ciutat encisadora

Vam decidir quedar-nos a passar el dia a Chester perquè havia de ploure, perquè entrar a Liverpool o Manchester ens suposaria perdre molt de temps i perquè havíem llegit alguna cosa interessant sobre la ciutat, així que ens vam dirigir cap a l'oficina de turisme i vam agafar un bitllet combinat de bus turístic i vaixell.

sergibuda

Durant el passeig amb el vaixell va estar plovent amb una certa intensitat, així que no vam poder fer les fotos on es veurien les mansions que donen al Dee River i les embarcacions que tenen varades els seus propietaris.

En acabat, mentre esperàvem l'autobús, vam poder admirar el Suspension Bridge, el Dee River des de dalt del pont i un bocí de muralla.

Vam tornar a agafar el City Sightseeing Bus Tour, que en aquesta ciutat té dos inconvenients: no dona explicacions en castellà i els autobusos que el composen estan molt atrotinats.

sergibuda

A la vora del riu es troba el castell de Chester, que actualment és la seu del County Hall.

Des d'aquí es pot admirar el Grosvenor Bridge, que va ser construit a començaments del segle XIX i té com a principal característica el seu únic arc.

Continuem descobrint racons de Chester amb el bus turístic.

Fins i tot, passem per davant del nostre hotel i per sota de la North Gate.

sergibuda

Tornem a baixar del bus, per picar alguna cosa i fer una passejada pel centre per veure l'ajuntament, la catedral, l'Eastgate Clock i els carrers principals i el primer que trobem és un suís amb una Indian amb qui ens saludem.

Ja fora de la muralla i dins Grosvenor Park hi ha les restes de Saint John's Church.

I passejant pel parc podies veure esquirols, com aquest.

sergibuda

A tocar de St. John's i de Grosvenor Park hi ha les runes parcialment descobertes de l'anfiteatre romà, que segons sembla tenen un gran valor històric, però que com a visita no aporten gaire res.

Al costat de l'entrada de Pepper Street hi ha una escala per pujar a la muralla i decidim pujar-hi per tal de fer la volta completa.

Des de dalt de la muralla podem veure perfectament el jardí romà, que no és res més que un jardí en el que s'han col·locat les restes romanes que s'han anat trobant a la ciutat.

sergibuda

És una manera diferent de mirar la ciutat.

Passem també pel costat del glamuròs Roodee Racecourse, que fins i tot ha incorporat un restaurant de luxe a les seves instal·lacions.

La resta de llocs interessants són Water Tower, King Charles' Tower i l'Eastgate Clock, junt amb un munt de detallets que anem descobrint.

En aquest punt, la muralla quedava tallada per uns treballs de restauració que s'hi estaven duent a terme, així que vam haver de baixar a Eastgate Street i vam anar a prendre una cervesa a un pub que hi havia als porxos del primer pis.

sergibuda

Per anar a sopar ja teníem localitzat un pub que ens havia agradat força, però un cop ja hi erem i vam anar a demanar ens van dir que ja no servien sopars (i eren les vuit del vespre!), així que vam havem d'anar a una altra banda per sopar, però abans vam fer unes fotos del local.

Després de sopar encara ens vam animar a fer un cubata en un pub.