15/08/2012

Bremen - Houdemont

Tornem a passar calor

També ens vam llevar a les set, vam recollir i vam aprofitar l'esmorzar de l'hotel inclós en la nostra reserva, però únicament es tractava d'una torrada amb mantega. Abans de les dotze del migdia ens vam aturar per posar gasolina i menjar-nos uns entrepans a l'Autobahn Rasthof Remscheid West, poc abans de Leverkusen.

Feia molta calor i nosaltres no estàvem acostumats i a més hi havia força trànsit, se circulava molt ràpid i hi havia obres, com sempre passa a Alemanya. Per acabar-ho d'adobar, circulant per vies ràpides no veus pràcticament res de paisatge ni d'interès, de fet un helicòpter va ser l'únic que ens va cridar l'atenció. Com si tot això no fos suficient, a l'hora de circumval·lar Köln les motos vam agafar l'A1 E29, mentre que el cotxe va agafar l'A3 E31 que el va fer voltar per Bonn, eixamplant la distància entre els uns i els altres. Al cap d'uns quants quilòmetres vam sortir de l'autobahn i ens vam trucar, però no ens era fàcil a les motos, que anàvem per davant, trobar un lloc per aturar-nos i saber on érem per poder donar les indicacions. Finalment,  ens vam acabar trobant als afores de Konz.

Vam creuar la frontera amb França entre Schengen i Apach per una carretera convencional, però a l'alçada de Thionville vam tornar a agafar l'autopista, tot i que ens vam aturar ràpidament en una àrea de servei per descansar i berenar una mica. La nostra intenció era arribar a l'alçada de Nancy, d'aquesta manera deixàvem enrere Metz i l'endemà tindríem una etapa més o menys de l'estil d'aquesta, però no més llarga.

Finalment, a les set de la tarda vam arribar a l'Etap Hotel Nancy Porte Sud (150 €), a un polígon en la variant de Nancy a la localitat de Houdemont, al sud de Nancy. Vam quedar a les vuit per fer un got a la terrassa de l'hotel i després anar a sopar. Com que estàvem força cansats, vam anar al Restaurant Courtepaille d'allà al costat, aprofitant el descompte que ens van oferir per estar allotjats en un hotel del mateix grup per pagar només 146 €.